Followers of mE !!!

Tuesday 11 September 2012

ASSALAMUALAIKUM :)

dh lama rasanya tak mengUPDATE blog , busy la kata kn . hahahhaha
takde pape nak update just nak post a photo

nak share yang aku ni ada awesome + caring + loving + gila2 SAHABAT
korang ada ? takde kan ?

aku harap diaorang ni akan jadi sahabat aku smpai bila2 then ada waktu ssah snang aku , bknnye ada bila aku happy je :)

seriously korang mmg sporting habis laa , dr sem1 until sem3 aku kenal korg kn .



     from left :eyna , tie , wani , nitha

    ni picture kami masa kt RUSIA :)
        ada snow kat belakang tu
         DEKAN oiii kawan aku ni , dh la cantik , pandai , baik , gila2
                                   welldone wani !!
         sebelah si wani bambam ni nama dy tie , DEKAN jgak oiii :)
              tie ni sweet orgnye , rajin *yeke ??* , lemah lembut

DEAR SAHABAT : wani , tie , and nita , love u guys
                                thanks for being my friend ever and ever , insyaALLAH :)
                                selagi korang ada dgn aku , selagi tu aku ada utk korang , ssah snang sama2
                                kita KAWAN bkn utk hari ni jee , tp kita KAWAN sampai bila2


*tlg doakan this sem aku and nita pulak DEKAN :) nty kita naik stage amk ANUGERAH DEKAN sama2                ye . AMIN!!!!!!